0
0

سفر زندگی هانس کریستین اندرسن

4084 بازدید
زندگی هانس کریستین اندرسن

اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که دنبال کتاب پر چالش و پر از پیچ و خم است، کتاب سفر زندگی هانس کریستین اندرسن می‌تواند گزینه خوبی باشد. کتابی پر از‌امید و ناکامی کتابی که در آن به عمیق‌ترین مفاهیم می‌پردازد، مفاهیمی مانند زندگی و‌امید که در دیدگاه اندروسن وجود دارد. پیشگامان عرصه پژوهش شما را دعوت به مطالعه این نوشته جذاب می‌کند.

هانس کریستین اندرسن با نیروی جادویی‌امید خود را از تنگنا‌ها میرهاند. اگر به چهره او در کتاب نگاهی بنیدازید خواهید دید که لبخندی بر صورت استخوانی او همیشه وجود دارد و آن نشان از آن دارد که در تمام سختی‌ها چیزی در دل دارد که او را نگه می‌دارد و آن چیزی جز نیروی جادویی‌امید نیست. اگر به دنبال تجربه یک سفر جادویی هستید حتما به سراغ متن شگفت انگیز آن بروید. شما همسفر اندرسن می‌شوید و در این سفر جادویی و رنگارنگ از پس سختی‌ها بر می‌آیید. نوشته کتاب سفر زندگی هانس کریستین اندرسن به صورتی است که خواننده از گشت و‌گذار و هم‌سفری با اندرسن سرشار از لذت و شادی می‌شود

کتاب سفر زندگی هانس کریستین اندرسن

کتاب سفر زندگی هانس کریستین اندرسن

یکی از ویژگی‌های جذاب این کتاب تصویرگری منحصربفرد آن است و به جرئت می‌توان گفت از بهترین کتاب‌های تصویری کودکان است که صحنه به صحنه آن مانند یک فیلم، داستان را بازگو می‌کند.

کتاب بدون دیالوگ و با تصویر‌سازی‌های درست آغاز می‌شود. دخترک این قصه، با مادرش سوار بر کالسکه‌ای می‌شوند که قصد رفتن به کپنهاگ را دارند. دخترک قرار است سفری هیجان‌انگیز را همراه با هانس کریستین اندرسن تجربه کند. در یک جای این داستان دخترک از هانس می‌پرسد: شما پیر هستید؟ و هانس کریستین اندرسن جواب می‌دهد: «من به جوانی پسربچه‌ای هستم که زمانی بودم و هنوز درون‌ام حس‌اش می‌کنم و به پیری پیرمردی که اکنون روبه‌روی تو نشسته است. »

کتاب سفر زندگی هانس کریستین اندرسن یکی از منحصربه‌فردترین کتاب‌های تصویری کودکان است که فریم به فریم به مانند یک فیلم، داستان را بازنمایی می‌کند. در معرفی کتاب سفر زندگی هانس باید گفت گویی که به تماشای یک کتاب فیلم نشسته‌اید. تصاویر مانند دوربینی هستند که این دو نفر را همراهی می‌کند. کتاب خوانی برای کودکان اهمیت زیادی دارد و در افزایش دایره لغات آن ها موثر است. حتما برای فرزندان خود، با موضوعات متنوع کتاب تهیه کنید. حتما کتاب خوشی ها و ناخوشی های فرزندآوری به روایت مدرسه دوباتن را مطالعه کنید. این کتاب دید جدیدی در زمیه تربیت فرزند و فرزندآوری به شما می‌دهد.

در ادامه تصاویری از کتاب را مشاهده می کنید:

معرفی کتاب  هانس کریستین اندرسن
کتاب سفر زندگی هانس
کتاب کودک و نوجوان سفر زندگی هانس کریستین اندرسن
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=1447
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد سفر زندگی هانس کریستین اندرسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.