0
0

کتاب پوپک مرغ کنجکاو

4122 بازدید

در مؤسسه آموزشی و فرهنگی پیشگامان عرصه پژوهش سعی بر آن است که به معرفی بهترین کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان بپردایم. شما با مطالعه بخش‌های مختلف این سایت به اطلاعات مناسبی دست می‌یابید. از کتاب به عنوان دوستی شفا بخش باید استفاده کرد. دوستی که همراه خود هزاران پیام آورده است و می‌خواهد به ما در بهتر زندگی کردن کمک کند.

معرفی کتاب پوپک مرغ کنجکاو

قصه از این قرار است که پوپک مرغی کنجکاو است که شما را با تصاویر کتاب به داستان خود می‌برد. او هر روز در حیاط صبحانه می‌خورد و سپس در حیاط خانه‌اش مشغول بازی می‌شود. یک روزی از همین روز‌ها که مشغول بازی بوده است، ناگهان باد شدیدی میوزد و او را به شهری پرتاب می‌کند. او وقتی وارد شهر می‌شود چیز‌های جدیدی را تجربه می‌کند و جا‌های مختلفی را می‌بیند.

پوپک مرغ منجکاو بسیار شاد است و در مسیر راه‌های جدید، همه چیز به نظرش عالی است. اما سؤال این است که چطور راه خانه را پیدا کند؟ آفتاب گردانی سر راه او سبز می‌شود که شبیه گلی در خانه خودش است گل آفتاب گردان که در دست زنی بود سوار قطار می‌شود و پوپک مرغ کنجکاو او را گم می‌کند. در ادامه معرفی کتاب پوپک مرغ کنجکاو باید گفت که برای پیدا کردن مسیر خانه، کبوترانی او را همراهی می‌کنند و در نهایت دوستان پوپک نیز می‌شوند. کتاب تیستو سبز انگشتی نیز از کتاب های لطیف کودکانه است. پیشنهاد می‌کنیم کتاب معرفی شده را نیز حتما مطالعه کنید.

بخشی از متن کتاب پوپک مرغی کنجکاو:

تندبادی بزرگ پوپک را به هوا بلند کرد، مرغ سیاه را به هوا برد و از حومه شهر به جایی ناآشنا برد.

پوپک شهر را تماشا کرد، آن‌جا کلی جست‌وخیز کرد، چرخید، خیلی چیز‌ها را مزه‌مزه کرد و دوستان جدیدی پیدا کرد.

سرانجام راه خانه‌اش را دوباره پیدا کرد. اما از آن پس دست از ماجراجویی برنداشت.

پوپک مرغ کنجکاو
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=1376
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد کتاب پوپک مرغ کنجکاو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.