0
0

فتوشاپ کودک و نوجوان در موسسه تخصصی پیشگامان عرصه پژوهش

3934 بازدید
آموزش فتوشاپ

فتوشاپ برای کودک و نوجوان چه مزایایی دارد؟ با یادگیری فتوشاپ، بچه ها می توانند طیف وسیعی از فعالیت های مربوط به عکاسی، هنر دیجیتال و طراحی گرافیک را انجام دهند.آنها می توانند از فتوشاپ برای ویرایش و بهبود تصاویر استفاده کنند، و به تصاویر جلوه های ویژه اضافه کنند. کودکان می توانند از فتوشاپ برای ساخت تصاویر و لوگوها استفاده کنند و در آینده در حوزه تصویر سازی و طراحی لوگو تیزر فعالیت کنند.

مزایای فتوشاپ کودک و نوجوان چیست؟

فتوشاپ کودک و نوجوان دنیای منحصر به فرد خود را دارد. طراحی گرافیک نیز مهارت بسیار خوبی است که کودکان می توانند آن را بیاموزند. مهارتی که با هنر دیجیتال ترکیب شده است و برای استفاده تجاری و شخصی نیاز است. با فتوشاپ کودک و نوجوان، می توانند هر نوع طراحی گرافیکی را که تصور کنند، تبسازند و از آموزش فتوشاپ لذت ببرند.
باید برای شما هم جالب باشد که می توان با استفاده از فتوشاپ انیمیشن بسازید ! فراگیران می توانند با Timeline window روی Create Frame Animation بزنند و تصاویر متحرک خلق کنند. البته شما می توانید به صورت اختصاصی نیز آموزش انیمیشن سازی را پیگری کنید و خود را به دنیای جدید تصویر و حرکت بسپارید.

فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی، رتوش، ماسک یا دگرگونی تصاویر به‌کار می‌رود. کار اصلی این نرم‌افزار، تدوین و ادیت عکس است که می‌توان با امکانات موجود در عکس‌ها تغییرات بسیار زیاد و متنوع‌ای را به وجود آورد. می‌توان گفت برنامه فتوشاپ بخش عمده‌ای از محیط اطراف ما را در برگرفته‌است؛ پوستر‌های تبلیغاتی، کارت ویزیت، لوگو، بنر‌ها، سربرگ‌ها، رابط گرافیکی نرم‌افزار‌ها، جلد کتاب و محیط‌های گرافیکی سایت‌ها همگی برای زیباتر شدن باید با فتوشاپ طراحی بشوند.

فتوشاپ برای کودک و نوجوان


آموزش فتوشاپ برای کودک و نوجوان

ما در کلاس‌های فتوشاپ مؤسسه پیشگامان عرصه پژوهش این مهارت را از سنین پایین به دانش‌آموزان آموزش داده تا نه تنها ذهن آن‌ها با زمینه‌های فوق آشنا و نسبت به آن‌ها باز شود بلکه خصوصیاتی چون کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در وجودشان شکوفا گردد. ویژگی خوب کلاس های فتوشاپ و گرافیک کودک و نوجوان پیشگامان این است که شما قبل از ثبت نام در دوره آموزش فتوشاپ کودک و نوجوان می توانید یک جسله را به عنوان آشنایی با فضای کلاس و مشاهده تسلط مربی به آموزش نرم افزار داشته باشید. کافیست از بخش تماس با ما ارتباط بگیرید و در تخصصی ترین دوره آموزش فتوشاپ کودک و نوجوان پیشگامان عرصه پژوهش شرکت کنید.

از الویت های ما در برگزاری کلاس فتوشاپ کودک و نوجوان این است که فراگیر در ابتدا بتواند مهارت های اجتماعی که در یادگیری موثر است را افزایش دهد و سپس کلاس به صورت کاملا شاگرد محور پیش رود. یعنی مربی فقط نقش تسهیل گر را داشته باشد و فراگیران به خودی خود استادان نرم افزار photoshop شوند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=1463
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد فتوشاپ کودک و نوجوان در موسسه تخصصی پیشگامان عرصه پژوهش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.