0
0

کتاب تبلیغات برای کودکان

4252 بازدید
کتاب تبلیغات

شما چقدر در رابطه با تبلیغات اطلاعات دارید؟ معنای تبلیغات چیست؟ چطور می‌توانیم از تبلیغات برای توسعه کسب و کارمان استفاده کنیم؟ آیا به تبلیغات‌های تلویزیونی توجه کرده‌اید؟ معمولاً یک تبلیغات یک سناریو دارد و یک پایان تأثیر‌گذار که مخاطب را به فکر فرو می‌برد! کتاب تبلیغات برای کودکان کتابی است منحصر به فرد که ویژه کودکان و نوجوان تهیه و تألیف شده است.

کتاب تبلیغات

یکی از محبوب‌ترین کتاب‌ها، کتاب تبلیغات است. این کتاب از سری کتاب‌های “جهان امروز” است. کتاب تبلیغات برای کودکان بیانی شیوا و قابل فهم دارد تا مخاطبین کودک بتوانند آن را مطالعه کنند. این کتاب در رابطه با کاربرد تبلیغات صحبت می‌کند که امروزه بسیاری از کسب و کار‌ها به آن نیازمند هستند. کتاب پاسخ‌های مناسبی را برای سؤالات مرتبط با این حوزه می‌دهد. در آن می‌خوانیم که مفهوم تبلیغ یعنی پیام‌رسانی به مردم.تبلیغات می‌تواند هدف‌های زیادی داشته باشد. کتاب چه کار می کنی با یک فکر نو؟ نیز می‌تواند مکمل خوبی برای تقویت روحیه پرسشگری کودکان باشد.

کتاب پرسش محور، کتاب تبلیغات برای کودکان

مثلاً برای فروش یک کالا و یا معرفی یک سری خدمات که کسب و کاری به مردم ارائه می‌دهد استفاده شود. همچنین می‌تواند پیامی مؤثر و مفید برای داشتن زندگی بهتر باشد. کتاب مورد نظر به گونه‌ای تألیف شده است که پرسش و پاسخ‌هایی را در آن مطرح می‌کند. در طول کتاب با بخشی به نام ” آیا می‌دانی؟ ” مواجه می‌شوید که به درک بهتر مفاهیم کتاب کمک می‌کند. در این کتاب سؤالات ارزشمندی وجود دارد که به آن‌ها پاسخ مناسبی داده شده است. مثلاً چه کسی تبلیغات را اختراع کرد؟ آیا شخصی ناظر بر تبلیغات است؟ سازنده تبلیغات چه کسی است؟ اگر تبلیغات نبود چه اتفاقی می‌افتاد؟

ویدیو معرفی کتاب تبلیغات برای کودکان

یکی از تسهیلگران مؤسسه پیشگامان عرصه پژوهش درباره کتاب تبلیغات برای کودکان توضیحات مفیدی را ارائه کرده است. شما را دعوت می‌کنیم که تا پایان این ویدیو را ببینید و بعد از مطالعه این کتاب نظرات خود را برای ما بنویسید. معرفی کتاب‌های مفید یکی از اهداف پیشگامان عرصه پژوهش است که سال‌های زیادی است در زمینه معرفی منابع خوب برای کودک و نوجوان وقت گذاشته است.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=2375
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد کتاب تبلیغات برای کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.