0
0

کارگاه مادر و کودک

4564 بازدید
کارگاه برای مادر و کودک

کارگاه مادر و کودک در تهران و شهرستان ها توسط تیم پیشگامان عرصه پژوهش برگزار می شود. به طور کلی کارگاه مادر کودک برای درک نیازهای کودک و همچنین آموزش های متفاوت و خلاقانه به آنهاست. علاوه بر آنکه کودکان در دوره و کارگاه سرگرمی شوند، آموزش های لازم را نیز در حوزه های مختلف خواهند داشت. بسیاری از موسسات آموزشی و مهد کودک ها، در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند. پیشگامان عرصه پژوهش، با استفاده از روش های نوین تربیتی کارگاه را ارائه می کند. هم چنین متدهای آموزشی متفاوتی را برای والدین و فرزندان شان فراهم می کند.

کارگاه مادر و کودک چگونه است؟

جلسات این کارگاه به طوری است که شما به صورت متداول با تسهیلگران متخصص در ارتباط خواهید بود. کتاب‌های آموزشی متنوعی را مطالعه می‌کنید. فعالیت‌های گروهی را انجام می‌دهید. مهارت‌ها و تکنیک‌های متنوعی را آموزش می‌بینید. کارگاه مادر و کودک در نهایت منجر به پیوند عاطفی عمیقی بین شما و فرزندتان خواهد شد. همچنین در تمامی این کار‌ها در کنار مشاوره‌های تربیتی، مشاور کودک و روانشناس‌های حوزه کودک و نوجوان به سبک‌های تربیتی درست و بی‌نقص خواهیم رسید. این سبک‌ها قطعاً، در زندگی و آینده فرزندانتان بسیار مؤثر خواهد بود. تنوع فعالیت‌ها در کارگاه‌ها بسیار زیاد است. شامل مهارت‌هایی مثل یادگیری شعر، انواع رقص، سرودخوانی، هوش هیجانی، اوریگامی، بازی ذهنی، تقویت تفکر انتقادی و دیگر مهارت‌ها می‌باشد.

دوره مادر و کودک

استقلال یابی با کارگاه مادر و کودک

اما هدف پیشگامان عرصه پژوهش از برگزاری کارگاه مادر و کودک چه می‌باشد پژوهش همیشه سعی بر این داشته است که در زمینه خلاقیت و کارآفرینی و آموزش فعالیت کند. کمک به استقلال کودکان از جمله مهمترین اهداف این مؤسسه آموزشی می‌باشد. همچنین معرفی بازی‌های شناختی و انجام آن‌ها و پرداختن به علاقه‌مندی‌های کودک عادت‌ها و رفتار‌های آن‌ها از جمله برنامه‌های این کارگاه‌ها می‌باشد. در نظر داشته باشید این جلسات به صورت اختصاصی و با شرکت مادر کودک و تصویر برگزار می‌شود. به طوری که که خود متخصص حوزه کودک می‌شوند و در کنارشان همواره روانشناس کودکی هست که به پیشبرد اهداف آموزشی کمک خواهد کرد.

خروجی کارگاه مادر و کودک این است که ارتباط بین مادر و فرزند تقویت شود و استعداد‌های کودک از سنین پایین شناخته و بر روی آن تمرکز بیشتری شود. همچنین نکات مهمی درباره آموزش صلح و دوستی با شناخت نژاد های مختلف! به شما ارائه می‌شود. از مهمترین مسائلی که کودکان امروز با آن مواجه هستند ارتباطات اجتماعی می‌باشد. تقویت مهارت اجتماعی، امروزه یکی از چالش‌های بزرگی است که خانواده‌ها به ویژه مادران با آن درگیر هستند. مادران همیشه اضطراب و نگرانی دوست‌یابی فرزندان خود را در محیط‌های اجتماعی دارند. در نتیجه در کارگاه مادر و کودک سعی شده است بستری فراهم شود تا مهارت‌های اجتماعی کودک تقویت شود و دوست‌یابی اتفاق افتد. با توجه به رفتار‌ها و عادت‌هایی که درون هر کودک وجود دارد و با همراهی تسهیلگران متخصص می‌توان به نقاط ضعف و قوت فرزند خود پی ببرید و برای آینده او برنامه‌ریزی کنید.

Strengthening the child’s talent

مزیت کارگاه مادر و کودک چیست؟

از مزیت‌های کارگاه مادر و کودک این است که مادران فارغ از تمام چالش‌هایی که در طول زندگی با آن مواجه هستند، می‌توانند بدون استرس و ترس از قضاوت شدن تجربه‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. همچنین از تجربیات دیگر مادران نیز استفاده کنند. تیم پیشگامان عرصه پژوهش، لحظات شادی را برای کودک و مادر در یک فضای امن ایجاد کرده است.

کارگاه‌ها را به صورتی چیده است که در تمام فصل‌های سال این ارتباط بین آن‌ها حفظ شود. کلاس‌ها در فضا‌هایی مثل پارک‌ها، مؤسسات آموزشی، مکان‌های فرهنگی و تاریخی برگزار می‌شود. به طور کلی حواس پنجگانه کودکان در این دوره تقویت خواهد شد. با تجربه‌های فردی و گروهی متنوعی درگیر خواهد بود. تخیل کودک پرورش داده می‌شود و مهارت‌های حرکتی، کلامی، شنیداری او تقویت می‌شود. برای داشتن یک خانواده خوب همیشه لازم است از آموزش‌های تخصصی بهره برد. تا بسته به نیاز و علاقه‌مندی کودک و نوجوان، مهارت‌های فردی و اجتماعی خود را تقویت کنیم و آینده فرزندان ایران زمین را تأمین کنیم.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=2649
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد کارگاه مادر و کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.