0
0

ربات تعقیب نور با آموزش رباتیک کودک و نوجوان

3791 بازدید
رباتیک

آموزش رباتیک کودک و نوجوان در سطح بین‌الملل این روز‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا که در کنار آموزش رباتیک فراگیران با مفاهیمی زیادی درگیر می‌شوند که در رشد فردی و اجتماعی آن‌ها مؤثر است. ضمن آنکه اصولاً فرراگیران بعد از خلق اثر و شاهکار خود به وجد می‌آیند و دیدن نتیجه تلاش‌های خود به آن‌ها انگیزه بیشتری در این راستا می‌دهد. آموزش رباتیک کودک و نوجوان در پیشگامن عرصه پزوهش به صورت تخصصی انجام می‌شود و در بسیاری از مسابقات تسهیلگران ما با فراگیران عزیز همراه می‌شوند. شما با مشاهده آموزش نمونه ویدیو موجود، می‌توانید بیشتر در رابطه با آموزش رباتیک کودک و نوجوان اطلاعات کسب کنید و در دوره‌های ما به صورت دائمی شرکت کنید.

یکی از اهدافی که موسسه پیشگامان عرصه پژوهش دنبال می کند این است که فراگیران از سن پایین با مفاهیم الکترونیک و مکاترونیک آشنایی پیدا کنند. زیرا که این روز ها در جهان داشتن مهارت های فنی حرف اول را می زند. اگر فراگیری در آینده مسیر مشاغل فنی را انتخاب کند با داشتن یک پیش زمینه قوی می تواند در کار و حرفه خود فردی اثر بخش باشد. موسسه پیشگامان عرصه پژوهش آموزش رباتیک کودک و نوجوان را در پروژه های مختلفی اجرا کرده و در مسابقات مهمی چون جابر بن حیان و جشنواره خوارزمی صاحب مقام شده است. نمونه آن را می توانید در مقاله مسیر کارآفرینی با برگزیده جشنواره خوارزمی مطالعه کنید.

قصه دانش آموزی که با راهنمایی تسهیلگر پیشگامان عرصه پژوهش به مرحله جشنواره کشوری چون جشنواره خوارزمی رسید و این روز ها او یک کارآفرین موفق است. او توانسته است از طریق اختراع خود به در آمد خوبی برسد و این مسیر زمانی برای او میسر گشت که به او فرصت تجربه کردن داده شد. حالا بپردازیم به فراگیر عزیزی که در مقطع ابتدایی با ترکیب مفاهیم الکترونیکی و رباتیک یک ربات تعقیب نور بسازد. یکی از مهم ترین الویت های پیشگامان عرصه پژوهش در مسیر آموزش رباتیک کودک و نوجوان این است که فراگیر بتواند در رابطه با آنچه که خلق کرده است حرف بزند و آن را برای دیگران معرفی کند. شما می توانید توضیحات تکمیلی را در ویدیو بالا مشاهده کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=1414
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد ربات تعقیب نور با آموزش رباتیک کودک و نوجوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.