0
0
کمپ موسیقی کودک

کمپ موسیقی کودک در تهران

4533 بازدید

موسقی زبان صلح و دوستی است. زبانی که با آن می توان با دنیای انسان ها ارتباط برقرار کرد. موسیقی روح انسان را روشنی می بخشد و در کودکان موجبات شادی را فراهم می آورد. کمپ موسیقی کودک در تهران با همکاری موسسه پیشگامان عرصه پژوهش و آموزشگاه زنگوله برگزار برگزار شد. این کمپ با هدف آشنایی کودکان با موسیقی، تولید ریتم، ساخت ساز های دستی با استفاده از المان های طبیعت برگزار شد. در این بین قرار بر این شد که کودکان در یک محیط گروهی و امن قرار بگیرند و با یکدیگر تعامل و گفت و گو کنند.

موسیقی و طبیعت گردی

در نهایت بتوانند دوستی ها را شکل دهند و داد و دهش بین آن ها صورت گیرد. به طوری که با آوردن تغذیه سالم در این کمپ بتوانند اغذیه خود را بین دوستان تقسیم کنند. کمپ موسیقی کودک در تهران در باغ یونا در منطقه لواسانات تهران برگزار شد. هر ساله این سبک دورهمی ها با هدف ایجاد فضای امن برا کودکان و نوجوانان برگزار می شود. در کمپ موسیقی کودک در تهران کودکان با خانواده های خود یک روز شاد را سپری می کنند.

کمپ موسیقی کودک در تهران

همچنین تسهیلگران آموزش های غیر مستقیم را ارائه می کنند. تسهیلگر این دورهمی آقای سجاد تنها بودند که ترانه سرای موسیقی های کودک و نوجوان هستند. ایشان مدیریت آموزشگاه موسیقی کودک را نیز بر عهده دارند. لطفا با دقت پادکست صوتی این برنامه را گوش دهید. مهسان کشاورز از تسهیلگران کمپ موسیقی بود. او به خوبی توضیحات لازم را داد. در صورت علاقه مندی می توانید در دوره های حضوری بعدی این مجموعه آموزشی و فرهنگی شرکت کنید. کافی است با شماره تماس موجود در سایت ارتباط بگیرید.

در طراحی این اردوها از المان های طبیعت الهام گرفته ایم. زیرا که معتقدیم دوستی با طبیعت می‌تواند به شناخت درون انسان کمک کند. او را با جهان هستی ارتباط دهد. همچنین کودک یا نوجوان قدردان طبیعت باشد و در حفظ آن تلاش کند. مثلا در ورکشاپ گرافیک ارگانیک به آتلیه ای زیبا رفتیم. در آن با استفاده از چوب، پوست میوه و سایر وسایل طبیعی سازه ساختیم. برای کودکان و نوجوانان خلق کردن لذت بخش است. در این مسیر مشوق آنها باشیم.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=2352
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد کمپ موسیقی کودک در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.