0
0

آموزش انیمیشن سازی به کودکان

5942 بازدید

آموزشگاه‌های زیادی هستند که این روز‌ها در حوزه آموزش انیمیشن‌سازی به کودکان فعالیت دارند. آموزش کامپیوتر کودک و نوجوان بعد از سال‌های کرونایی اهمیت بیشتری پیدا کرد. خانواده‌ها دغدغه بیشتری برای یافتن یک مؤسسه آموزشی و فرهنگی پیدا کردند، تا در آن بخشی از نیاز‌های آموزشی کودکان خود را تامین کنند. آموزش انیمیشن‌سازی به کودکان دنیای منحصر به فرد خود را دارد و با ورود به این دنیا بیرون آمدن از آن سخت خواهد شد!

نحوه آموزش انیمیشن سازی به کودکان

در موسسه پیشگامان عرصه پژوهش سعی شده است تا هر آنچه کودک و نوجوان لازم است در حوزه انیمیشن سازی کشف کند و دریابد به او ارائه شود. هدف ما این است که فراگیر خود معلم کلاس خود شود و با فن بیان قوی خود دیگران را جذب تدریس کند! بله، همانطور که گفتیم در آموزش انیمیشن سازی به کودکان قرار است خود فراگیر مربی کلاس خود شود و بعد از یادگیری مفاهیم اولیه به دنیال کشف ترفند های جدید در انیمیشن سازی شود. همانطور که می‌دانید این روز ها بحث هوش دیجیتال از مباحث مهم دنیای فناوری است. در ادامه می خواهیم به مزایای آموزش انیمیشن سازی به کودکان بپردازیم.

چطور فرزندم انیمیشن بسازد؟

انیمیشن سازی می‌تواند به توسعه و رشد ذهنی کودکان کمک کند. در مقاله بالا توضیحات مهمی ذکر شده است.

مزایای آموزش انیمیشن سازی به کودکان

در دنیایی که ابزار‌های دیجیتالی جای گفت و گو را گرفته‌اند، تصمیم داریم یک فضای امن تعاملی ایجاد کنیم که در آن فراگیران کودک و نوجوان با یکدیگر به تعامل و گفت و گو بپردازند. از خواسته‌های خود بگویند و تمام‌ایده‌های ذهنی خود را پیاده‌سازی کنند.

بیان احساسات با ساخت انیمیشن

ساخت کارکتر‌ها همیشه همراه با داستانی همراه هستند که فراگیران با ذهن خلاق و خیال پرداز خود می‌سازند. در کلاس و در فرآیند آموزش انیمیش‌سازی قصد داریم کودکان و نوجوانان به بیان احساسات خود بپردازند و درباره اثر هنری خود حرف بزنند. آن‌ها باید پا را فراتر از گفتن “خوب” یا “بد” بگذارند و با استفاده از عقل و حس قلبی خود احساسات خود را بیان کنند.

انیمیشن سازی کودک

کار گروهی در راستای فرآیند آموزش انیمیشن سازی به کودکان

همانطور که در بالا اشاره شد، لازمه کلاس‌های تعاملی داشتن فعالیت‌های گروهی است. کودکان و نوجوانان باید بتوانند در گروه‌های مختلف و با‌ اندیشه‌های مختلف کار کنند و پروژه‌های گروهی خود را به دست تسهیلگر برسانند. مؤسسه پیشگامان عرصه پژوهش در زمینه فعالیت‌های گروهی نامدار است و یکی از اولویت‌های این مجموعه تشویق فراگیران به کار گروهی است. رسیدن به یک هدف مشخص، تقسیم کار کردن بین اعضای گروه و برقراری ارتباط با همدیگر از مهم‌ترین اتفاقاتی است که در فرآیند همکاری رخ می‌دهد.

افزایش مهارت های فنی

بعد از مطرح کردن اهداف غیر مستقیم آموزش انیمیشن‌سازی به کودکان باید به نکات فنی آن بپردازیم. نرم‌افزاری که ما برای آموزش انیمشن‌سازی انتخاب کرده‌ایم، نرم‌افزار adobe animate است. نرم‌افزار ادوبی انیمیت کاربر پسند است و همه سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. در نرم‌افزار ادوبی انیمیت می‌توانید کاراکتر بسازید و به آن‌ها حرکت و جان بدهید. کارتون مورد علاقه خود را درست کنید و از انواع موشن‌ها در کار خود بهره ببرید.

کلاس‌ها و آموزش انیمیشن‌سازی پیشگامان عرصه پژوهش به صورت دائمی و هر ساله در حال برگزاری است. کافی است از طریق شماره تماس‌های بخش تماس با ما در ارتباط باشید و ثبت نام خود را قطعی کنید. دوره‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود و شما همیشه از پشتیبانی دائمی تسهیلگران برخوردار می‌شوید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=2287
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد آموزش انیمیشن سازی به کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.