0
0

کتاب بچه ابر

3991 بازدید
بچه ابر کتاب کودک

کتاب های تصویری همیشه حرف های جدیدی برای گفتن دارند اگر کتاب ها را در دست کودکان قرار دهیم هر کدام بر اساس برداشت خود درباره کتاب حرف های تازه ای می زنند باید این بار به مفهوم تنهایی پرداخت کتاب بچه ابر کتابی است که از تنهایی بچه ابر در آسمان می گوید. ابر کوچولو در آسمان تنها زندگی می کرد. ناگهان روزی یک پروانه زیبا به آسمان پرواز کرد. بچه ابر با دیدن پروانه، فکر تازه ای کرد که قرار است در این داستان همراه او شویم.

درباره کتاب بچه ابر

در دل آسمان، بچه ابری تک و تنها زندگی می‌کرد. تا این‌که روزی پروانه‌ای گذرش میان ابرها افتاد. این نوشته، اثر رد مانتیخو است. ناشر این اثر زیبا دیبایه است. سی صفحه ای را در دنیای ابر ها سپری خواهیم کرد. با جرقه ای که در ذهن ابر می خورد او به شکل های مختلفی در می آید و توجه همه را به خود جلب می کند. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که یک کتاب خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

خصوصا اگر مخاطب کتاب ها، کودک باشد. کتاب کودک و خردسال باید پر از تصویر های رنگارنگ باشد. جنس کاغذ کتاب گلاسه و براق باشد. همچنین دارای نوسته های کمی باشد. این دقیقا همان ویژگی هایی است که کتاب بچه ابر دارد. محتوای خلاقانه این کتاب همه کودکان را با متن آن، همراه می کند. آن ها را هیجان زده می کند و برایشان پایان داستان جالب است. اگر به سفر و تجربه های جدید علاقه دارید حتما باید سفر زندگی هانس کریستین اندرسن را مطالعه کنید.
کتاب‌هایی داریم که کودک می‌خواند. یا حتما ما به عنوان والد، برایش می خوانیم. همان کتاب‌هایی که کودک با آنها زندگی می‌کند. کتاب بچه ابر به گمانم از دسته دوم است. پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم. بعد از آنکه فرزندتان کتاب را خواند یا برایش خواندید، یک روز نیمه‌ابری بیرون بروید. با فرزند خود به تماشای ابر ها بروید. این داستان در باره بچه ابری است که تک و تنها در دل آسمان زندگی می‌کند، تا این‌که روزی اتفاقی می‌افتد که او را از تنهایی درمی‌آورد. پیشگامان عرصه پژوهش، با افتخار بهترین کتاب های کودک و نوجوان را به شما مخاطبین عزیز معرفی می کند. توصیه می شود حتما ویدیو کتاب را نیز مشاهده کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=2808
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد کتاب بچه ابر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.