0
0

کتاب چه کار می کنی با یک فکر نو؟

4473 بازدید
با فکر نو چه کار میکنی کتاب

همه‌ی ما گاهی فکر‌هایی به سرمان می‌آید. فکر‌هایی که با آن‌ها نمی‌دانیم چه کار کنیم! ممکنه از آن‌ها بترسیم و یا قایم کنیم. یا اصلاً بگوییم: «نه نه. این فکر من نیست. » ولی من یک فکری دارم! می‌گویم بیاییدکتاب چه کار می‌کنی با یک فکر نو؟ را با هم بخوانیم تا بفهمیم باید با فکر‌هایمان چه کار کنیم. کتاب تصویری خلاقانه از «کوبی یاهاما» که به ما آموزش می‌دهد با فکر‌هایمان باید چیکار کنیم. از فکر‌های توی سرمان نترسیم، اعتماد به نفس داشته باشیم. به آن‌ها توجه کنیم تا دنیای بهتر بسازیم. تصاویر نیز هم در این روند بسیار به ما کمک می‌کند. پیشگامان عرصه پژوهش کتاب‌هایی را در زمینه‌های مختلفی چون خلاقیت، کارآفرینی، حقوق کودک معرفی می‌کند.

معرفی کتاب چه کار می کنی با یک فکر نو؟

کودکان و نوجوانان‌ایده‌های بسیاری در ذهن دارند که نمی‌دانند که چگونه آن‌ها را مطرح کنند. یا در زندگی خود آن‌ایده‌ها را پیاده‌سازی کنند. این کتاب روایت پسر بچه‌ای است که فکر جدیدش، به شکل گوی طلایی درآمده است. دائم آن را تعقیب می‌کند. پسر کوچک قصه از این موضوع ناراحت است. نمی‌داند با گوی طلایی چه کار کند. شما می‌توانید کتاب یک چیز دیگر که در رابطه با تفاوت های فردی است را مطالعه کنید.

کتاب معرفی شده مناسب کودکان ۳ تا ۷ سال می‌باشد. البته از جهت داشتن مفاهیم مهم مطالعه این کتاب، به همه انسان‌ها توصیه می‌شود. در ادامه بخشی از متن کتاب چه کار می‌کنی با یک فکر نو؟ را می‌خوانیم:

یک روز یک فکری داشتم. این فکر از کجا آمده بود؟

اینجا چه کار می‌کرد؟ مانده بودم که با یک فکر نو چه باید کرد.

اول زیاد به فکرش نبودم، به نظرم یک جوری بود. عجیب و شل و ول!

نمی‌دانستم با آن چه کار کنم پس فقط از کنارش گذشتم. طوری رفتار کردم انگار اصلاً مال من نیست.

کتاب چه کار می‌کنی با یک فکر نو، شک درونی کودکان را به یقین تبدیل می‌کنند. این موضوع نیازمند سپری کردن مراحل خلاقانه‌ای است. نیاز هست تا در زندگی توجه، تعهد، تلاش و پشتکار داشته باشیم. کتاب چه کار می‌کنی با یک فکر نو دارای سؤالات بسیار فلسفی می‌باشد که کودکان را به تفکر وا می‌دارد. تصاویری از این کتاب را در ادامه خواهید دید:

 چه کار می کنی با یک فکر نو؟

چه کار می‌کنی با یک فکر نو؟ نوشته‌ی کوبی یامادا
چه کار می‌کنی با یک فکر نو؟ نوشته‌ی کوبی یامادا انتشارات پرتقال
کتاب کودک
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=2812
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد کتاب چه کار می کنی با یک فکر نو؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.