0
0

دوره های آموزشی پیشگامان عرصه پژوهش

4194 بازدید
دوره های پیشگامان عرصه پژوهش

دوره های آموزشی پیشگامان عرصه پژوهش به طوری است که شما پشتیبانی دائمی دارید. ضمن آنکه اکثر دوره های ما به صورت آنلاین برگزار می‌شود. بعد از پایان هر جلسه به لینک ضبط شده کلاس دسترسی دارید. جهت آموزش کامل تر، می توانید از از دوره های رفع اشکال موسسه آموزشی و فرهنگی برخوردار شوید. آموزش خوب باید متناسب با سن فراگیر و همچنین متناسب با نیازهای روز باشد. در نتیجه پیشگامان عرصه پژوهش دوره های آموزشی را متناسب با به روزترین مهارتهای جهان طراحی کرده است که کودکان و نوجوانان آینده بتواند در شغل های مختلف آن ها را به کار گیرد.

در کلاس‌های مهارتی پیشگامان چه می‌گذرد؟ آیا با دوره‌های آموزشی پیشگامان آشنا هستید؟ دوره‌هایی که در آن سراسر با چالش مواجه هستید و در مسیر ان خلاقیت خود را رشد می‌دهید. دوره‌های ما تماماً دانش‌آموز محور است و معلم در آن نقش تهسیلگر را بازی می‌کند. او کلاس را رهبری می‌کند تا دانش پژوهان به سمتی درست هدایت شوند. پیشگامان عرصه پژوهش، دوره‌های آموزشی را همراه با بازی ارائه می‌کند تا در کنار آموزش سرگمی نیز چاشنی آن شود. زیرا که بازی کردن نقش مهمی را در اعتماد به نفس کودک و نوجوانان ایفا می‌کند. در ادامه با مهم‌ترین دوره‌های آموزشی آشنا خواهید شد. به اختصار هر یک از آن توضیح داده شده است. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با فضای کلاس، به مقاله آموزش کامپیوتر کودک و نوجوان در پیشگامان عرصه پژوهش سر بزنید.

شروع ثبت نام ترم جدید کلاس های مهارتی پیشگامان

فرزندان شما در کلاس های جذاب و متنوعی که پیشگامان عرصه پژوهش برای آنان طراحی کرده است می‌توانند شرکت کنند. دوره‌های پیشگامان به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

شرکت خواهند کرد. این دوره ها با هدف افزایش اعتماد به نفس و ایجاد فضای امن برای فراگیران طراحی شده است. با مدرن ترین متد های آموزشی مطالب را می آموزید. در فراگیر خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی شکوفا می‌گردد.
ما به عنوان یک موسسه آموزشی و فرهنگی مفتخریم که در کنار شما عزیزان هستیم. از زمان اقدام شما برای شرکت در دوره های پیشگامان عرصه پژوهش، یک جلسه مشاوره رایگان مهمان ما هستید.این جلسه جهت معرفی کلاس ها و راهنمایی والدین برگزار می‌شود. حضور برای شما عزیزان و عموم نیز ممکن است. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر وارد بخش تماس با ما شوید، و جهت مشاوره فرم پر کنید. همچنین می‌توانید با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=1360
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دوره های آموزشی پیشگامان عرصه پژوهش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.