0
0
دوره تربیت مربی با مدرک معتبر

دوره تربیت مربی پیشگامان عرصه پژوهش با مدرک معتبر

3969 بازدید
دوره تربیت مربی در تهران

وقتی در یک دوره شرکت می کنید، احتمالا دنبال مدرک آن نیز هستید. در پایان دوره به من مدرکی اختصاص داده می‌شود؟ این سوالی است که شاید از خود بپرسید.

لطفاً پادکست پیشگامان عرصه پژوهش را به خوبی گوش دهید تا به کلیه سؤالات خود در زمینه تربیت مربی برسید. دوره تربیت مربی پیشگامان با مدرک معتبر راهی است برای اینکه مسیر آموزشی و کاری خود را تغییر دهید و با سبکی نوین وارد عرصه تدریس و تسهیلگری شوید.
در این دوره آموزشی سرفصل‌های متنوعی را فرا می‌گیرید و در بین آن خود را در معرض آزمایش قرار می‌دهید. دوره‌ای که با به روز‌ترین متد آموزشی به شما ارائه می شود. در طی دوره از منابع خوب آموزشی استفاده می شود. برای شرکت در دوره تربیت مربی پیشگامان عرصه پژوهش باید حداقل 18 سال داشته باشید. اصل مهارت‌آموزی (skill training) است و سابقه شما برای مجموعه ما اهمیت بالایی ندارد.


مدرک معتبری که در پادکست به آن اشاره کردیم، مدرک ضمن خدمت آموزش و پرورش است. این مدرک می‌تواند برای شما امتیاز ویژه‌ای باشد. زیرا که به دوره‌ای که گذرانده‌اید اعتبار بالایی می‌بخشد و پذیرش شما را در مراکز آموزشی ساده‌تر خواهد کرد.
برای اینکه بتوانید در خصوص دوره تربیت مربی پیشگامان عرصه پژوهش با مدرک معتبر تصمیم قطعی بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم پادکست صوتی پیشگامان عرصه پژوهش را با دقت گوش دهید. ‌امیدواریم بتوانیم در راستای تعلیم و تربیت قدم‌های جدی‌تری برداریم و در هر جای این کره خاکی تسهیلگرانی موفق و توانمند پرورش دهیم.
برای شرکت در دوره تربیت مربی پیشگامان پژوهش با مدرک معتبر کافی است وارد صفحه تماس با ما سایت شوید و از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=2330
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دوره تربیت مربی پیشگامان عرصه پژوهش با مدرک معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.