0
0

آموزش icdl مقدماتی کودک و نوجوان

4844 بازدید

یکی از مهارت های ضروری کودک و نوجوان باید بیاموزند، یادگیری کامپیوتر است. آموزش icdl مقدماتی کودک و نوجوان می تواند نیازهای شغلی آنان را برای آینده تامین کند. شما از ۶ سالگی می توانید دوره آموزش کامپیوتر را با پیشگامان عرصه پژوه شروع کنید. همچنین می توانید این دوره ها را تا ۱۷ سالگی با موسسه آموزشی و فرهنگی پیشگامان ادامه دهید.

همانطور که می‌دانید آموزش icdl مقدماتی کودک و نوجوان از مهم‌ترین و ابتدایی ترین دوره هایی است که فراگیران باید آن را به خوبی بیاموزند. زیرا که پیش نیاز دوره های پیشرفته آموزش کامپیوتر است. در دوره آی سی دی ال شما با مفاهیم ابتدایی کامپیوتر از جمله سخت افزار و نرم افزار آشنا می شوید. آشنایی با پوشه سازی در دسکتاپ، کاربرد پوشه سازی از مفاهیمی است که در این درس با آن آشنا می شوید. تغییر نام پوشه ها و آشنایی با نام گذاری دقیق پوشه ها نیز در این آموزش وجود دارد. مفهوم move کردن و آشنایی با انتقال فایل ها مورد بررسی قرار گرفته است.

آموزش icdl ویژه کودکان

آموزش آی سی ال مقدماتی کودکان

در ادامه با نحوه های مختلف cut کردن فایل یا همان برش کردن آشنا می شوید. همچنین با روش‌های مختلف paste کردن فایل اعتبارات میگیریم. شورت کات ها در کیبورد باعث سرعت عمل بیشتر در کار می‌شود. تسهیلگر عزیزمان در این آموزش سعی کرده است استفاده از شورت کارت ها در کیبورد را به شما بیاموزد. استفاده از ctrl+x برای برش دادن، استفاده از ctrl+c برای کپی گرفتن، استفاده از ctrl+v برای پیست کردن را در این آموزش خواهید دید. فتوشاپ کودک و نوجوان در موسسه تخصصی پیشگامان عرصه پژوهش یکی دیگر از دوره های پر طرفدار ما است. شما می توانید در کنار یادگیری آی سی ال یک نرم افزار کاربردی مانند photoshop را بیاموزید.

آموزش icdl مقدماتی کودک و نوجوان دارای پشتیبانی دائمی است. شما می توانید به صورت آنلاین با تسهیلگر خود ارتباط بگیرید. سوالات خود را در رابطه با مبانی کامپیوتر بپرسید. در آموزش موجود، نامگذاری پوشه های موجود در دسکتاپ را یاد میگیرید. شما میتوانید از دوره های آفلاین ما استفاده کنید. دوره icdl شامل پکیجی از فیلم های ضبط شده از طریق نرم افزار کمتازیا است. کلیدی ترین نکات مبانی کامپیوتر و همچنین آموزش icdl مقدماتی کودک و نوجوان در آن قرار دارد. از مهم ترین دوره های ما، آموزش انیمیشن سازی به کودکان می باشد. توصیه می‌کنیم به عنوان دوره مکمل از این دوره استفاده کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=2956
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد آموزش icdl مقدماتی کودک و نوجوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.