0
0

نگهبان گل ها

4654 بازدید
نگهبان گل ها

كتاب خوانی برای بچه‌ها، تمرینی برای كسب مهارت‌های اجتماعی، تعامل و گفت وگو با دیگران است. البته تمرین و تجربه‌ای برای خوب گوش دادن است. همچنین قصه خوانی، گنجینه‌های واژگانی كودكان را پربار كرده است. کودکان را برای خواندن و نوشتن بهتر آماده می‌کند. گوش دادن به داستان برای كودک تمرینی برای گفت وگو و احترام گذاشتن به دیگران نیز محسوب می‌شود.
ما در جلسه امروز به مناسبت نزدیک شدن به سال جدید و فصل زیبای بهار کتاب نگهبان گل ها به تألیف “آنا واکر“ و ترجمه “سیده آرین الحسینی” را کنار هم خواندیم. کتاب معرفی شده، توسط انتشارات مهرسا منتشر شده است.
“می” دختربچه‌ی مهربانی است. او به همراه خانواده‌اش از روستا به شهر آمده است. می خیلی دلتنگ باغچه‌ی کوچکش است. دلش می‌خواهد در شهر تازه هم باغچه داشته باشد. او در این مسیر با مشکلات و چالش‌هایی رو به رو می‌شود و می‌کوشد راه حل مناسبی پیدا کند. اگر کودک شما به کتابخوانی علاقه ندارد حتما مقاله چطور به کتاب خواندن علاقه مند شویم؟ را مطالعه کنید.

کتاب نگهبان گل ها اثر آنا واکر نشر مهرسا


در کتاب نگهبان گل ها، کودکان به اهمیت گل و گیاه در شهر‌های شلوغ پی می‌برند. یاد می‌گیرند چطور یک گل یا یک شاخه‌ی سبز کوچک می‌تواند رویا های‌شان را به بار بنشاند. باغچه‌ی زیبایی داشته باشند. آن‌ها می‌آموزند در کنار هم و با همکاری یکدیگر برای تحقق رویا های‌شان تلاش کنند. اگر علاقه مند به کتاب کودکان هستید می توانید کتاب تربیت سالم در خانه را نیز مطالعه کنید. 100 ایده برای رشد خلاقیت نیز اطلاعات و ایده های نویی را در اختیار فرزند شما قرار می‌دهد.

آنچه دیگران از نگهبان گل ها می‌گویند:

دختری با پوست روشن و مو‌های فندقی که موهای زیبایش را پشت گوش انداخته است. او همواره می‌کوشد تا خود را خوشحال و شاد کند. این ویژگی خوانندگانی را که حتی نمی‌توانند مشقت جابه جایی و مهاجرت را تصور کنند بسیار تحت تأثیر قرار می‌دهد، البته برای کسانی که این تجربه را از سر گذرانده‌اند تحسین برانگیزتر می‌کند. ( به نقل از سایت نقد کتاب Kirus)

داستانی زیبا با تصویرگری منحصر به فرد. این داستان برای کودکانی که از خاک و ریشه‌شان جدا شده‌اند اما به‌امید ریشه دواندن در آشیانه‌ی جدید خود هستند، پیشنهاد می‌شود. ( به نقل از سایت نقد کتاب Book List)

یک کتاب ارزشمند که روایتگر باغبان کوچکی است که محل زندگی و محیط پیرامونش تغییر کرده است. ( به نقل از سایت نقد کتاب کودک School Library Journal)

این کتاب با تصاویر آبرنگی زیبا، داستان تجلیل و بزرگداشت دوستی، انعطاف‌پذیری در برابر اتفاق‌ها و جادوی طبیعت است. (به نقل از مجله‌ی Publishers Weekly)

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=3000
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد نگهبان گل ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.