0
0

کتاب تربیت سالم در خانه

4005 بازدید
تربیت سالم در خانه

روش‌های تربیتی مختلفی جهت آموزش کودکان در خانواده وجود دارد. نحوه برخورد والدین با کودکان ارتباط مستقیمی با تربیت آنان دارد. برخورد‌های تربیتی والدین متفاوت است. گاهی عشق و محبت را به فرزندانشان هدیه می‌دهند. گاهی محدودیت‌هایی برای فرزندانشان ایجاد می‌کنند. به طور کلی مجبت ورزی به فرزندان احساس آرامش را کودکان برقرار می‌کند. در نهایت منجر به برقراری ارتباط بهتر کودک با والد می‌شود. کتاب تربیت صالم (سالم)در خانه جهت آگاه‌سازی والدین تألیف شده است. در این کتاب روش‌ها تربیتی مختلفی مورد توجه قرار گرفته است. کتاب مرغ همسایه غاز است نیز خالی از لطف نیست. پیشنهاد می‌کنیم حتما این کتاب را نیز مطالعه کنید.

گاهی اوقات تصور می‌شود که جنگ بین تربیت تنبیهی و تربیت آسانگیر تا ابد ادامه خواهد داشت. نه بچه‌هایی که والدین و معلمین بسیار سخت گیر و کنترل‌کننده دارند و نه بچه‌هایی که والدین و معلمین آسانگیر دارند، هیچکدام حس مسئولیت‌پذیری پیدا نمی‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم کتاب خوشی‌ها و ناخوشی‌های فرزندآوری به روایت مدرسه دوباتن را نیز حتماً مطالعه کنید. این کتاب می‌تواند مکمل کتاب معرفی شده باشد. پیشنهاد می‌شود کتاب 100 ایده برای رشد خلاقیت را نیز مطالعه کنید. این کتاب در زمینه پرورش خلاقیت به شما کمک می‌کند.

نوشته کتاب تربیت سالم در خانه

معرفی کتاب تربیت سالم در خانه

بچه‌ها زمانی مسئولیت‌پذیری را می‌آموزند که فرصت یادگرفتن مهارت‌های زندگی و اجتماعی ارزشمند را برای دستیابی به شخصیتی خوب در محیطی مملو از مهربانی، قاطعیت، متانت و احترام داشته باشند. کتاب تربیت صالم (سالم)در خانه به بزرگسالان کمک می‌کند شیوه‌ای میانه و محترمانه بیابند که نه تنبیهی است و نه آسانگیر. تربیت سالم از ابزاری حمایت می‌کند که هم مهربان و قاطع باشد و هم مهارت‌های ارزشمند زندگی اجتماعی را آموزش دهد.


همانطور که اشاره شد، تربیت سالم به بزرگسالان کمک می‌کند شیوه‌ای میانه و محترمانه بیابند که نه تنبیهی است و نه آسان گیر. تربیت صالم (سالم)در خانه از ابزاری حمایت می‌کند که هم مهربان و قاطع باشد و هم مهارت‌های ارزشمند زندگی و اجتماعی را آموزش دهد. کتاب حاضر، با موضوع سرپرستی کودکان و با هدف تغییر فکر، شخصیت و رفتار آن‌ها به نگارش درآمده است. نگارنده راهکار‌هایی را در راستای تربیت فرزندان تدوین کرده است. او مثال‌هایی از روابط بین والدین و فرزندان و استفاده مؤثر از تشویق آورده است. وی فعالیت‌هایی را مطرح کرده و از والدین خواسته تا آن‌ها را برای تغییر رفتار فرزندشان انجام دهند. این کتاب ارزشمند را به تمام والدین عزیزی که به آینده و تربیت فرزندشان اهمیت می‌دهند پیشنهاد میکنیم. چطور مشاهده‌گری در کودکان را تقویت کنیم؟ از جمله نکاتی است که در تربیت و تقویت هوش کودک موثر است.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mypap.ir/?p=2798
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین

نظرات

0 نظر در مورد کتاب تربیت سالم در خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.